poniedziałek, 28 stycznia 2013

Moje życie.

Rozdział II
Otworzyłam kopertę i ujrzałam bilet, bilet na koncert a dokładniej na koncert One Direction [ VIP ]. Moje nogi były jak z waty, zaniemówiłam. Podeszłam do mojej przyjaciółki, i delikatnie ją objęłam moimi dłoniami. Nie wiedziałam co powiedzieć, tylko wydusiłam z siebie jedno słowo DZIĘKUJE. Nastała godzina 20:00, za chwilę koniec imprezy, ucieszyłam się, miałam już dość. Byłam zmęczona. Po powrocie do domu położyłam się spać. Nastał ranek. Wstałam, jak zwykle ostre przekleństwo na twarzy. Poszłam do łazienki, z szafy wzięłam najpotrzebniejsze rzeczy. Wzięłam prysznic, wyprostowałam włosy, ubrałam się. Zeszłam na dół. Na dole widniało śniadanie, przygotowane przez Alex. A obok niego leżał bilet na koncert. Alex już nie było, więc musiałam w samotności spożyć śniadanie. Patrząc na bilet zobaczyłam, że dnia 21.12.2012r, ma odbyć się koncert 1D na Webley'u. Nie wierzyłam w to, że to już dziś. Koncert rozpocząć się miał o godzinie 19:00, była godzina 12:00, więc jeszcze miałam dużo czasu na zrobienie napotrzebniejszych rzeczy. Zadzwoniła do mnie  Alex, z wiadomością, że ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz